O kampanii

Kampania "Drobiowe przysmaki - każdemu w smak" to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane w okresie od 15.04.2013r. do 26.05.2013r.

Głównym celem kampanii "Drobiowe przysmaki - każdemu w smak" jest zbudowanie świadomości odrębnej grupy wędlin drobiowych, upowszechnienie wiedzy na temat lekkości, uniwersalności oraz walorów smakowych i odżywczych tej grupy produktów. Ważnym elementem kampanii jest wskazanie na dużą różnorodność produktów drobiowych: wędliny do plasterkowania o różnych przekrojach (pieczenie, filety, szynki, polędwice, szynki konserwowe), wyroby wędliniarskie takie jak kabanosy, kiełbasy podsuszane (żywiecka, krakowska), pasztety pieczone oraz produkty obiadowe np. "nuggetsy" (panierowane kotleciki z mięsa drobiowego).

Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do kobiet, które odpowiedzialne są za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków oraz dbają o to, aby to, co podają swojej rodzinie, było zawsze smaczne i zdrowe.

Program edukacyjno - promocyjny "Drobiowe przysmaki - każdemu w smak" obejmuje: ogólnopolską kampanię telewizyjną oraz działania w Internecie, w tym także w blogosferze.